اخبار

افزایش 12 درصدی خرید آب اکسیژنه کلر پارس

افزایش 12 درصدی خرید آب اکسیژنه کلر پارس

افزایش 12 درصدی خرید آب اکسیژنه کلر پارس

مقدمه

در ماه های اخیر شاهد افزایش 12 درصدی خرید آب اکسیژنه کلر پارس می باشیم. که نشان از تغییر نیازهای مصرف کنندگان خانگی و صنعتی می باشد. افزایش خرید این مواد شیمیایی را می‌توان به استفاده گسترده از آن در بخش‌های مختلف از جمله داروسازی ، کشاورزی ، منسوجات و غیره نسبت داد. با استفاده گسترده از آب اکسیژنه به عنوان یک عامل سفید کننده و ضدعفونی کننده ، بازار فروش این ماده شیمیایی به سرعت در حال گسترش است.

از جمله صنایعی که از این ماده استفاده می‌ کنند. می ‌توان به لوازم آرایشی و بهداشتی ، صنایع غذایی ، صنایع کاغذ و پارچه ، صنایع نفت و گاز ، تولید دارو ، تولید پلاستیک و رزین اشاره کرد. همین کاربردهای گسترده ، موجب افزایش 12 درصدی خرید آب اکسیژنه کلر پارس شده است.

در طی ماه‌های اخیر ، شاهد افزایش فروش آب اکسیژنه بوده‌ ایم. چرا که تقاضا افزایش یافته و نیاز صنایع و تولید کنندگان به مواد اولیه افزایش یافته است. از این رو شرکت آب اکسیژنه ایران تمامی انبارهای خود را از این محصول موجود نموده است. و با همکاری شرکت کربنات ایران ، شرکت متانول ایران ، شرکت سولفوریک ایران ، شرکت پرکلرین ایران ، شرکت کلریدریک ایران و شرکت استیک ایران تامین انواع مواد اولیه شیمیایی را انجام می دهد.

این شرکت برندهای معتبری را جهت خرید انتخاب کرده تا بتواند محصولی با کیفیت و با قیمت مناسب به دست مشتریان برساند. این شرکت شعبات گسترده‌ای را در سطح کشور ایجاد نموده تا دسترسی خریدان و مصرف کنندگان را به محصولات شیمیایی راحت ‌تر و آسان‌تر نماید. این مجموعه با دارا بودن سابقه طولانی در تهیه و تامین محصولات شیمیایی به یکی از بزرگترین تامین کنندگان در سطح کشور تبدیل شده است.

عوامل موثر در افزایش 12 درصدی خرید آب اکسیژنه کلر پارس

آب اکسیژنه جزو مهمترین مواد شیمیایی صنعتی می ‌باشد. که به صورت گسترده و فراوان در بخش ‌های تولیدی و صنعتی به عنوان ماده اولیه اصلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بخش‌های تولیدی که از این محصول استفاده می ‌نمایند. دارای گستردگی و وسعت بسیاری بوده و زیر مجموعه‌های زیادی را شامل می ‌شوند. به طوری که بیش از ۸۰ درصد آب اکسیژنه تولیدی کارخانجات توسط صنایع مربوطه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در سه ماهه آخر سال جاری شاهد افزایش 12 درصدی خرید آب اکسیژنه خواهیم بود. زیرا میزان مصرف این صنایع مقادیر قابل توجهی می‌باشد. در  برخی از فصول سال نیاز به مصرف آب اکسیژنه توسط صنایع مربوطه افزایش یافته و نسبت به خرید آن اقدام می ‌نمایند. که این موضوع سبب افزایش 12 درصدی خرید آب اکسیژنه می گردد.

در ماه‌های پایانی سال کارخانجات و تولید کنندگان جهت رفع نیاز صنایع داخلی و تولیدی ‌ها شروع به افزایش تولید خود می‌کنند. زیرا نسبت به افزایش تقاضا در بازار اطلاع داشته و جهت جلوگیری از ایجاد کمبود ظرفیت تولید خود را افزایش داده اند. در اواخر پایان سال میزان فروش آب اکسیژنه افزایش یافته و شاهد افزایش 12 درصدی خرید آب اکسیژنه در بازار خواهیم بود.

زیرا آب اکسیژنه به عنوان ماده اولیه ضروری در خطوط تولید محصولات مرتبط استفاده می ‌شود. در نتیجه میزان مصرف آب اکسیژنه افزایش خواهد یافت و تولید کنندگان جهت رفع نیاز خود ، اقدام به خرید آب اکسیژنه کرده و شاهد افزایش 12 درصدی خرید آب اکسیژنه کلر پارس در بازار خواهیم بود. در این میان شرکت آب اکسیژنه ایران به همراه شرکت‌ های تامین کننده دیگر درصدد تهیه و تامین مستمر محصولات شیمیایی از جمله آب اکسیژنه بوده تا بتواند نیاز صنایع و تولید کنندگان داخلی را فراهم نماید.

 

افزایش 12 درصدی خرید آب اکسیژنه کلر پارس

افزایش 12 درصدی خرید آب اکسیژنه کلر پارس

 

انواع آب اکسیژنه قابل عرضه توسط شرکت آب اکسیژنه ایران

 

 

انواع

آب اکسیژنه

قابل عرضه توسط

شرکت

آب اکسیژنه ایران

ترکیه

( پاشا )

35% صنعتی پاشا

35% خوراکی پاشا

50% درصد صنعتی پاشا

ایرانی

35% صنعتی کلر پارس

50% صنعتی کلر پارس

 

پیامدهای مثبت افزایش 12 درصدی خرید آب اکسیژنه کلر پارس

افزایش میزان خرید و فروش محصولات شیمیایی از جمله آب اکسیژنه در بازار و افزایش متوسط رشد سالیانه درآمد کشور از پیامدهای مثبت رشد و توسعه این صنعت است. در حال حاضر چندین شرکت شیمیایی معتبر در ایران وجود دارد. که تهیه و تامین محصولات شیمیایی از جمله آب اکسیژنه را بر عهده دارند. و با تهیه و تولید به موقع این محصول می‌ توانند علاوه بر تامین نمودن نیاز صنایع داخلی محصول را صادر کرده و ارزآوری و درآمدزایی را به همراه داشته باشند.

افزایش 12 درصدی خرید آب اکسیژنه پیامدهای مثبتی را برای اقتصاد کشور به همراه خواهد داشت.  افزایش 12 درصدی خرید آب اکسیژنه ، نشان دهنده رونق چرخه تولید در کشور می ‌باشد. در نتیجه رونق  چرخه تولید نیز بر رشد اقتصادی کشور تاثیرات مثبتی را خواهد گذاشت. افزایش میزان فروش در بازار سبب افزایش نرخ تولید کارخانجات داخلی شده و این روند افزایش تولید موجب پدیدار شدن فرصت‌های شغلی مناسب برای افراد جویای کار خواهد شد.

با ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب شاهد بالا رفتن میزان فروش فرآورده‌های کارخانجات تولیدی نیز خواهیم بود. رکود اقتصادی حاکم‌ بر کشور نیز در سایه افزایش میزان فروش طولانی مدت به حالت قبلی خود بر می‌گردد. افزایش میزان تولید در داخل کشور و همچنین بالا بردن کیفیت محصولات تولیدی با استفاده از امکانات پیشرفته ، سبب رغبت و تشویق خریداران داخلی و همچنین خریداران خارجی برای خرید محصولات ایرانی شده است.

تامین نیاز صنایع داخلی و افزایش صادرات علاوه بر صرفه‌جویی ارزی باعث ارزآوری به کشور و ایجاد فرصت ‌های شغلی مناسب می ‌شود. همچنین در افزایش ۱۲ درصدی خرید آب اکسیژنه نیز تاثیرگذار خواهد بود. افزایش 12 درصدی خرید آب اکسیژنه کلر پارس ، نشانگر فروش بالای این محصول در داخل و خارج از کشور می‌ باشد.

 

 

 

منبع: https://fa.wikipedia.org/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *