اخبار

افزایش 14 درصدی فروش آب اکسیژنه

افزایش 14 درصدی فروش آب اکسیژنه

افزایش 14 درصدی فروش آب اکسیژنه

مقدمه

شرکت آب اکسیژنه ایران در همکاری با شرکت کربنات ایران ، شرکت متانول ایران ، شرکت سولفوریک ایران ، شرکت کلریدریک ایران ، شرکت پرکلرین ایران و شرکت استیک ایران تامین انواع مواد اولیه شیمیایی را در کل کشور انجام می دهد. در طول چند ماه اخیر فرآیند مناسب تامین و عرضه از سوی این مجموعه باعث افزایش 14 درصدی فروش آب اکسیژنه شده است. که رضایتمندی مشتریان را به همراه داشته است.

این مجموعه با فراهم نمودن امکانات حمل و نقلی مناسب امکان ارسال خریدهای مشتریان را به کل کشور فراهم نموده است. و با این روند در طول چندین ماه اخیر باعث افزایش فروش آب اکسیژنه در سطح کشور شده است. فروش خرده و عمده انواع آب اکسیژنه کلر پارس تبریز و آب اکسیژنه پاشای ترکیه را یکی دیگر از عوامل موثر در افزایش فروش آب اکسیژنه می توان نام برد.

در این مطلب نیز عوامل افزایش 14 درصدی فروش آب اکسیژنه را می خواهیم مورد بررسی قرار دهیم. شرکت آب اکسیژنه ایران یکی از شرکت های قدیمی در امر فروش آب اکسیژنه می باشد. که با داشتن سابقه ای بلند مدت یکی از بزرگترین تامین کنندگان آب اکسیژنه در سطح کشور می باشد. و با ایجاد زیر ساخت ها و بسترهای مناسب در تامین انواع آب اکسیژنه صنعتی و خوراکی مصرف کنندگان نقشی بسزایی دارد.

عوامل مختلف دیگری نیز در روند افزایش فروش آب اکسیژنه موثر می باشند. یکی از این دلایل که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت ، افزایش بازدهی خطوط تولید کارخانجات تولید کننده آب اکسیژنه است. کارخانجات تولید کننده با تغییرات کمی و کیفی که در طی ماه های اخیر در خطوط تولید خود اعمال کرده اند. موجب افزایش میزان تولید و به طبع آن رشد فروش محصولات خود شده اند.

عوامل تاثیر گذار بر روند افزایش 14 درصدی فروش آب اکسیژنه

در این قسمت معرفی عوامل دخیل در روند افزایش 14 درصدی فروش آب اکسیژنه صورت گرفته است. موارد گوناگونی در افزایش فروش آب اکسیژنه تاثیر گذار می باشند. که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت. یکی از این عوامل موضع افزایش میزان تولید کارخانجات تولید کننده است. که از آب اکسیژنه به صورت ماده اولیه در خطوط تولید خود استفاده می نمایند.

این افزایش میزان تولید نیز به این خاطر رخ داده است. که الان در بازه زمانی از سال جاری قرار داریم. که تقاضا برای خرید محصولات مرتبط با آب اکسیژنه افزایش دارد. و چون میزان استفاده آب اکسیژنه در خطوط تولیدی کارخانجات مقادیر قابل ملاحظه ای می باشد. لذا نیاز برای خرید این محصول افزایش خواهد داشته است. و به طبع آن نیز در بازار شاهد رشد فروش آب اکسیژنه می باشیم.

شرکت آب اکسیژنه ایران همواره با تلاش خود سعی بر این دارد. تا با پیگیری های لازم ، آب اکسیژنه را در انبارهای خود موجود نموده و از بروز برخی مشکلات مورد انتظار جلوگیری نماید. توزیع مداوم آب اکسیژنه از سوی این مجموعه موجب شده است. تا مواد اولیه مورد نیاز تولیدکنندگان به صورت روزمره در دسترس بوده و تولیدی ها شاهد هیچ مشکلی از بابت تامین این محصول نباشند.

عامل دیگر موثر در این روند افزایش فروش ، افزایش میزان عرضه آب اکسیژنه از سوی تولیدکنندگان می باشد. در ماه های اخیر به دلیل سرمای هوا و مسائل دیگر شاهد کاهش میزان تولید و عرضه این محصول بودیم. ولی با رفع موانع موجود و افزایش عرضه آب اکسیژنه از سوی تولیدکنندگان ، افزایش تمایل برای خرید آب اکسیژنه و به دنبال آن رونق بازار و افزایش 14 درصدی فروش آب اکسیژنه را در طی ماه جاری شاهد هستیم.

 

افزایش 14 درصدی فروش آب اکسیژنه

افزایش 14 درصدی فروش آب اکسیژنه

 

انواع آب اکسیژنه قابل عرضه توسط شرکت آب اکسیژنه ایران

 

 

انواع

آب اکسیژنه

قابل عرضه توسط

شرکت

آب اکسیژنه ایران

ترکیه

( پاشا )

35% صنعتی پاشا

35% خوراکی پاشا

50% درصد صنعتی پاشا

ایرانی

35% صنعتی کلر پارس

50% صنعتی کلر پارس

 

 

بازخوردهای مثبت افزایش 14 درصدی فروش آب اکسیژنه

در این بخش نیز به بررسی پیامدهای مثبت افزایش 14 درصدی فروش آب اکسیژنه خواهیم پرداخت. با توجه به اینکه آب اکسیژنه یکی از مواد اولیه مهم در صنایع مختلف می باشد. لذا افزایش فروش آب اکسیژنه قطعا پیامدهای مثبت فراوانی را برای اقتصاد کشور و تولید داخلی در پی خواهد داشت. بررسی آمارهای موجود نیز بیانگر این موضوع می باشد.

رشد 24 درصدی آمار تولید ناخالص داخلی در نوبه خود هم باعث رشد اقتصادی و هم باعث رونق تولید خواهد شد. تمامی این مسائل در حالت کلی موجب رونق فروش کسب و کارها و تولیدی ها در ماه های آخر سال جاری خواهند شد. با توجه به وضعیت موجود در بازار ، افزایش 14 درصدی فروش آب اکسیژنه موجب افزایش فروش این محصول در بازار شده و در کنار آن نیز باعث ملایم تر شدن روند افزایش قیمت این محصول خواهد شد.

با افزایش تقاضا برای خرید آب اکسیژنه ، مطمئنا در زمینه تولید فرآورده های مرتبط با آب اکسیژنه شاهد افزایش ظرفیت تولید خواهیم بود. این افزایش ظرفیت نیز به نوبه خود موجب ایجاد فرصت های شغلی بیشتر برای نیازمندکان به کار خواهد شد. در کنار این موضوع ، افزایش میزان تولید فرآورده های مرتبط با آب اکسیژنه باعث رشد 24 درصدی آمارهای تولید ناخالص داخلی نیز خواهد گردید.

در طی چند ماه اخیر با توجه به وضعیت نامناسب تامین انرژی کارخانجات تولید کننده آب اکسیژنه ،کاهش میزان تولید و فروش آب اکسیژنه را شاهد هستیم. ولی با گذشت زمان و نزدیک شدن به ماه های پایانی سال روند مصرف سوخت برای مصارف گرمایشی کاهشی شده و شاهد افزایش مجدد میزان سوخت برای تولید کنندگان هستیم. لذا با تامین سوخت کافی برای کارخانجات ، مقدار تولید آن ها به روال سابق برگشته و شاهد رونق بازار و افزایش تامین و فروش این محصول خواهیم بود.

 

 

منبع: https://fa.wikipedia.org/

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *