اخبار

تاثیر آب اکسیژنه بر رشد 3 درصدی تولید داخلی

تاثیر آب اکسیژنه بر رشد 3 درصدی تولید داخلی

تاثیر آب اکسیژنه بر رشد 3 درصدی تولید داخلی

مقدمه

در این مطلب به بررسی فرآیند تاثیر آب اکسیژنه بر رشد 3 درصدی تولید داخلی خواهیم پرداخت. آب اکسیژنه در صنایع مختلفی همچون صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی ، معدن ، کشاورزی ، صنایع دام و طیور ، صنایع آرایشی و بهداشتی و غیره کاربرد دارد. و به عنوان ماده اولیه در تهیه محصولات مرتبط مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به اهمیت و کاربرد فراوان این محصول ، تقاضا برای خرید آن به صورت افزایشی می باشد.

این ماده در گرید های مختلفی همچون صنعتی ، خوراکی و آزمایشگاهی تهیه و تولید می‌شود. شرکت آب اکسیژنه ایران به دلیل فروش آب اکسیژنه به شکل مداوم و مستمر به یکی از بزرگترین شرکتهای تامین کننده این محصول تبدیل شده است. و می تواند این محصول را در کنار انواع کربنات سدیم با همکاری شرکت کربنات ایران به صورت عمده و خرده به بازار عرضه نماید.

این مجموعه با داشتن امکانات گسترده حمل و نقلی و ایجاد شعبات متعدد در سطح کشور از جمله تهران و تبریز ثبت سفارش و خرید این محصول را تسهیل نموده است. آب اکسیژنه به عنوان یک ماده شیمیایی ، کاربرد های مهمی در صنایع مربوطه  و  تولید محصولات و فرآورده های مرتبط دارد. بر اساس تحقیقات به ‌عمل ‌آمده تاثیر آب اکسیژنه بر رشد 3 درصدی تولید داخلی غیر قابل چشم پوشی می باشد.

و با توجه به این‌که آب اکسیژنه یکی از محصولات شیمیایی با میزان تولید وسیع می ‌باشد. به‌عنوان ماده اولیه شیمیایی در صنایع مربوط ، به شکل گسترده‌ای مورد استفاده قرار می‌ گیرد. و تاثیر آن ، بر اساس مقدار نهایی فرآورده و محصولات تولیدی کارخانجات و صنایع مرتبط محاسبه ‌ می شود.

 

تاثیر آب اکسیژنه بر رشد تولید داخلی

در این بخش نیز به بررسی نحوه تاثیر آب اکسیژنه بر رشد 3 درصدی تولید داخلی می پردازیم. با توجه به مطالب اشاره شده ، آب اکسیژنه تاثیر بسزایی در رشد ۳ درصدی تولید داخلی دارد. مصرف آب اکسیژنه در صنایع مربوطه به عنوان ماده ی اولیه یکی از علل رشد ۳ درصدی تولید داخلی می باشد. صنایعی که از این محصول به عنوان ماده اولیه استفاده می کنند جزو صنایع بزرگ و مهم کشور می باشند.

که می توان به صنایع نفت و گاز ، صنایع کشاورزی و دام و طیور و دیگر م.ارد اشاراه نمود. کاربرد آب اکسیژنه در صنایع کشاورزی به قدری گسترده می باشد. که می توان با افزایش میزان تولید این محصول ، باعث افزایش تولیدات محصولات مرتبط شد. در نتیجه با افزایش میزان تولید کارخانجات تولید کننده آب اکسیژنه برای اهداف مختلف کشاورزی ، شاخص اقتصادی کشور رشد نموده و به ‌دنبال آن شاهد تاثیر آب اکسیژنه بر رشد تولید داخلی خواهیم بود.

استفاده از آب ‌اکسیژنه برای اهداف مختلف کشاورزی می‌تواند ایجاد زمینه تولید محصولات کشاورزی مرغوب شده و صادرات محصولات کشاورزی را افزایش دهد. میزان کیفیت بالای محصولات تولیدی و رضایت مندی مشتریان از محصولات ارائه شده باعث افزایش تقاضا برای خرید محصولات تولیدی می شود.

و این موضوع باعث رشد تولید داخلی و رشد شاخص اقتصاد کشوری و افزایش ارز آوری خواهد بود. تمامی این عوامل با اثر گذاری اقتصادی باعث تاثیر آب اکسیژنه بر رشد 3 درصدی تولید داخلی خواهند شد.

 

<yoastmark class=

 

انواع آب اکسیژنه قابل عرضه توسط شرکت آب اکسیژنه ایران

 

انواع

آب اکسیژنه

قابل عرضه توسط

شرکت

آب اکسیژنه ایران

ترکیه

( پاشا )

 صنعتی پاشا

خوراکی پاشا

آب اکسیژنه 50 درصد صنعتی پاشا

ایرانی

آب اکسیژنه صنعتی ایرانی

 

پیامدهای تاثیر آب اکسیژنه بر رشد 3 درصدی تولید داخلی

با توجه به مطالب توضیح داده شده با عوامل تاثیر گذار بر رشد ۳ درصدی تولید داخلی آشنا شدیم. حال میخواهیم به بررسی نتایج تاثیر آب اکسیژنه بر رشد 3 درصدی تولید داخلی بپردازیم. آب اکسیژنه به دلیل کاربردهای فراوان در صنایع مختلف ، از ارزش مصرفی فراوانی برخوردار است. این صنایع جزو صنایع بزرگ بوده و در زمره صنایع مولد قرار دارند.

برای مثال صنایع کشاورزی جزو یکی از این صنایع می باشد. رشد این صنایع با شاخص اقتصادی و رشد تولید داخلی رابطه ای مستقیمی دارند. به طوری که با افزایش میزان تولید محصولات و صادرات به کشورهای دیگر بر شاخص رشد اقتصادی و تولید و صادرات تاثیری مثبت داشته باشند. و از سایر تولیدکنندگان در جایگاهی بالاتر قرار گیرند. و از لحاظ گردش مالی جزو محرکین اقتصادی محسوب شوند.

با بررسی داده های آماری این صنایع ، میتوان به تاثیر افزایشی آن بر رشد اقتصادی و تولید داخلی کشور شد. تاثیر این محصول بر رشد 3 درصدی تولید داخلی نیز باعث صعود نمودار رشد اقتصادی ، ایجاد فرصت های شغلی مناسب ، افزایش صادرات ، ارزآوری و جهش تولید شده است. در حالت کلی می ‌توان نتیجه گرفت که آب اکسیژنه تأثیر مثبتی بر رشد ۳ درصدی تولید داخلی  دارد.

و افزایش تولیدات کارخانجات و صنایع مرتبط با آب اکسیژنه  ، به‌ دلیل افزایش تولید و عرضه این محصول می‌باشد. پس با افزایش تولید آب اکسیژنه ، تولید محصولات مرتبط به این محصول افزایش خواهد یافت. و باعث رشد تولید داخلی و به طبع آن رشد شاخص اقتصادی ، صادرات و ارزآوری ، گردش مالی و رشد اقتصادی نیز افزایش خواهند یافت.​

 

منبع: https://fa.wikipedia.org/

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *