اخبار

تامین آب اکسیژنه خوراکی صنایع غذایی و بهداشتی

شکل یک تامین آب اکسیژنه خوراکی

تامین آب اکسیژنه خوراکی صنایع غذایی و بهداشتی

تامین آب اکسیژنه خوراکی پاشا

در حال حاضر موضوع تامین آب اکسیژنه خوراکی صنایع غذایی و بهداشتی  از کشور ترکیه بیش از پیش برای خریداران مورد اهمیت است. زیرا در میهن عزیزمان ایران ، کالاها و مواد شیمیایی از پرکاربردترین کالاهای تجاری می باشند. براساس گزارشات گمرک کشور ، مقداری در حدود 68 درصد از کالاها و مواد اولیه ای که وارد کشور می شوند را مواد شیمیایی در برمی گیرند.

در دهه های اخیر کشورهای اروپایی بیشترین سهم را در تجارت با ایران داشتند. ولی در چندین سال اخیر با افزایش روز افزون تحریم ها و فشارهای اقتصادی ، این کشورها حضور خود را در بازار ایران کم رنگتر نمودند. و سهم خود را از بازار ایران با کشورهای آسیاسی و کشورهای همسایه ایران تقسیم نمودند.

آمارها و اعداد و ارقام نشان می دهند که چین و کشورهای همسایه ایران از جمله ترکیه سهم بیشتری را در صادرات مواد شیمیایی به ایران نصیب خود کرده اند. همچنین کشورهایی مانند امارات متحده عربی ، کره جنوبی ، آلمان و سایر کشورها نیز صادر کننده مواد شیمیایی به ایران می باشند.

شرکت آب اکسیژنه ایران ، هدف خود را  تامین آب اکسیژنه خوراکی پاشا از کشور ترکیه اعلام کرده است. زیرا آب اکسیژنه ترکیه پاشا از کیفیت مطلوب و بالایی برخوردار است. و مشتریانی که قصد خرید آب اکسیژنه ر ا دارند آن را ترجیح می دهند. و این محصول نیز جایگاه خود را به خوبی در بازار ایران تثبیت نموده است.

فرآیند واردات و تامین آب اکسیژنه خوراکی پاشا

فرآیند واردات آب اکسیژنه هم مانند سایر مواد شیمیایی مشکلات ، پیچیدگیها و فرآیندهای اداری مربوط به خود را دارا می باشد. و برای واردات آن می بایست نکات زیر را مد نظر قرار داد.

اظهار ، شناسایی و بررسی کامل فرآیندها جهت تامین آب اکسیژنه خوراکی

اخذ مجوزهای لازم

انجام امورات اداری مربوطه

ارائه مدارک و اسناد مرتبط

رعایت آیین نامه ها و برچسب گذاری محصول

مطالعه و بررسی و آشنایی با قوانین واردات آب اکسیژنه ، که در این مورد شرکت آب اکسیژنه ایران با واردات مستقیم آب اکسیژنه ، این محصول را درداخل کشور در اختیار مصرف کنندگان و خریداران قرار می دهد. جهت اطلاع داشتن از تغییرات قوانین موجود و دسترسی پیدا کردن به جدیدترین اطلاعات در زمینه واردات آب اکسیژنه از شرکت آب اکسیژنه ایران مشاوره بگیرید.

داشتن اطلاعات کافی و لازم در مورد واردات کالا بسیار ضروری می باشد. می بایست کدهای تعرفه یا HS را به عنوان شناسه کالا مشخص نمود. همچنین نحوه تنظیم قرار داد و ارائه پروفورما و اینوویس و ارائه مدارک نیز بسیار مهم می باشند. همچنین تمامی کالاها و محصولاتی که وارد کشور می شوند. به صورت مستقیم و بدون واسطه در اختیار خریدار و مصرف کننده قرار نمی گیرد.

کالاهای خریداری شده در ابتدا وارد گمرک شده و پس از انجام فرآیندهای مربوط به ترخیص ، وارد بازار می شود. البته در این میان هزینه هایی مانند هزینه بیمه ، گمرک ، بازرسی ، حمل و نقل وسایر هزینه ها بر هزینه تمام شده کالا افزوده می شوند. در این شرکت سعی ما بر این است که با کاهش هزینه های متفرقه ، آب اکسیژنه را به صورت مستقیم و بدون واسطه به دست خریداران و مصرف کنندگان محترم برسانیم.

شکل دو تامین آب اکسیژنه خوراکی

شکل دو تامین آب اکسیژنه خوراکی

واردات مستقیم آب اکسیژنه

مواد و محصولات شیمیایی دارای طیف گسترده و متنوعی هستند. و در صنایع و کارخانجات به صورت مواد اولیه جهت تولید محصولات دیگر مورد استفاده قرار میگیرند. آمارهای رسمی که از گمرک های کشور به دست می آید استنباط می شود. که  در حدود 11 درصد از کل واردات کشور مربوط به مواد شیمیایی می باشد. طولانی شدن کارهای گمرکی و اداری جهت واردات باعث بروز مشکلات و چالش های شدید اقتصادی در روند تولید واحد های تولیدی شده است. چون صنایع مختلف برای تامین مواد اولیه مورد نیاز خود با مشکلات جدی تری روبرو هستند.

در این مجموعه تمامی سعی ما بر این است. تا با بکارگیری مجرب ترین مدیران و پرسنل این محصول را در سریعترین زمان ممکن به دست خریداران محترم برسانیم. همچنین با این کار ، نقش سودجویان و واسطه ها از بین می رود. و به طبع آن قیمت آب اکسیژنه در بازار متعادل شده و این محصول با مناسب ترین و کمترین قیمت به صورت مستقیم وارد بازار می شود.

 

منبع:https://www.hidrojenperoksit.com.tr/

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *