اخبار

تخلیه آب اکسیژنه 35 درصد صنعتی پاشا در انبار شور آباد

تخلیه آب اکسیژنه 35 درصد صنعتی پاشا در انبار شور آباد اولین محموله سال 2022

 

 

توضیح اجمالی در مورد شرکت آب اکسیژنه ایران

تخلیه آب اکسیژنه 35 درصد صنعتی پاشا در انبار شور آباد توسط شرکت آب اکسیژنه ایران صورت گرفته است. این شرکت  بزرگترین و معتبرترین شرکت واردکننده آب اکسیژنه 35 درصد صنعتی پاشا و نماینده رسمی آن می باشد. افتخار ما این است که انواع گریدهای آب اکسیژنه پاشا را به صورت مستقیم ، با نازلترین قیمت و همچنین با قابلیت ارسال به سراسر کشور در خدمت مشتریان عزیز قرار می دهیم.

این شرکت دارای شبکه گسترده واردات و توزیع آب اکسیژنه بوده و به تبع آن نیز دارای چندین انبار توزیع و نگهداری در نقاط مختلف کشور عزیزمان می باشد. این شرکت و عوامل آن تمامی سعی خود را بر آن داشته اند که این محصول ارزشمند را در کوتاهترین زمان ممکن و بدون هیچ واسطه ای به دست مصرف کننده برسانند.

شرایط خاص حمل و نقل و نگهداری این محصول ما را بر آن داشته است. تا آب اکسیژنه را با کمترین اتلاف وقت در مراحل واردات ، با جدیدترین تاریخ تولید وارد نماییم. کسانی که با این محصول آشنایی دارند بر اهمیت این موضوع واقف می باشند. زیرا پروسه های طولانی مدت اداری و واردات باعث بروز مشکل بعدی در روند مصرف این کالا می گردد.

 

ورود اولین محموله آب اکسیژنه 35 درصد صنعتی پاشا در سال 2022 میلادی

فیلم موجود در بالا نیز بیانگر این موضوع است که این مجموعه با بهره گیری از دانش ، تجارب و توانایی ها مدیران و کارکنان خود ، تخلیه و خرید آب اکسیژنه 35 درصد صنعتی پاشا در انبار شور آباد که اولین محموله سال 2022  می باشد. را با جدیدترین و به روزترین تاریخ تولید انجام داده اند. مصرف کنندگانی که با این محصول سر و کار دارند نیز بر اهمیت این موضوع واقف می باشند.

 

زیرا کلیه محصولات شیمیایی و در میان آنها آب اکسیژنه دارای تاریخ مصرف می باشند. همچنین با توجه به ساختار و ویژگی های خاص شیمیایی این محصول ، تاریخ تولید و مصرف برای مصرف کنندگان بسیار حائز اهمیت است. چون با سپری شدن زمان و نزدیک شدن به تاریخ مصرف آب اکسیژنه ، کیفیت و درصد خلوص به مقدار جزئی کاهش پیدا می کند.

 

پس مشتریان به دنبال محصولی هستند که دارای جدیدترین تاریخ تولید می باشد. ما نیز این محصول را با جدیدترین تاریخ تولید در اختیار مشتریان محترم قرار دهیم. و سعی ما بر این است که آب اکسیژنه در کوتاهترین مدت زمان ممکن با بروزترین تاریخ تولید در اختیار مصرف کننده قرارگیرد.

 

لزوم رعایت برخی شرایط خاص در روند نگهداری آب اکسیژنه 35 درصد صنعتی پاشا

اکثر محصولات شیمیایی که وارد می شوند نیز دارای شرایطی خاص جهت نگهداری و بسته بندی هستند. آب اکسیژنه 35 درصد صنعتی پاشا نیز به سبب ماهیت شیمیایی خاص خود از این قاعده مستثنی نیست. لذا واضح است که در مرحله نگهداری این محصول می بایست بعضی تمهیدات ویژه لحاظ گردند.

به عنوان مثال ، آب اکسیژنه باید در مکانی به دور از نور خورشید ذخیره و انبار شود. به همین علت ،  این شرکت انبارها و سوله های سرپوشیده متعددی را جهت نگهداری از آب اکسیژنه و حفاظت از هیدروژن پراکسید در برابر نور خورشید ، تدارک دیده است . زیرا نور خورشید عامل تجزیه شدن هیدروژن پراکسید و افت کیفیت و پایین آمدن درصد خلوص آن می باشد.

یکی دیگر از شرایط محل نگهداری ، دارا بودن شرایط تهویه مناسب می باشد. زیرا گرمای بیش از حد نیز بر کیفیت و درصد خلوص آب اکسیژنه تاثیر می گذارد. به همین جهت ، انبارها و محل های نگهداری این شرکت از نظر شرایط تهویه ای نیز در ایده آل ترین حالت ممکن می باشند.

به طورکلی ما در تمامی انبارهایمان ، شرایطی را محیا کرده ایم تا این محصول به دور از هرگونه شرایط محیطی و شیمیایی مضرر انبار و نگهداری بشود. همچنین این مکان ها مختص نگهداری آب اکسیژنه می باشند. تا این محصول با سایر مواد شیمیایی ارتباط پیدا نکرده و از بروز خطرات احتمالی جلوگیری گردد.

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *