اخبار

محصولات تولیدی از آب اکسیژنه

افزایش 14 درصدی محصولات تولیدی از آب اکسیژنه

افزایش 14 درصدی محصولات تولیدی از آب اکسیژنه

مقدمه

در این مطلب سعی بر این شده است تا تمامی عوامل موثر بر افزایش 14 درصدی محصولات تولیدی از آب اکسیژنه مورد بررسی قرار گیرد. آب اکسیژنه یکی از کاربردی ترین و مهم ترین مواد شیمیایی برای برخی صنایع مهم کشور می باشد. از این رو افزایش 14 درصدی محصولات تولیدی از آب اکسیژنه می تواند تاثیر بسزایی در رشد اقتصادی کشور داشته باشد.

شرکت آب اکسیژنه ایران به دلیل فروش آب اکسیژنه و تامین مستمر این محصول در همکاری با شرکت کربنات ایران به یکی از بزرگترین و برجسته ترین شرکت های تامین کننده این محصول تبدیل شده است. و انواع آب اکسیژنه را از برندهای معروف ترکیه و کلر پارس تهیه و به صورت عمده و خرده به مصرف کنندگان عرضه مینماید.  آب اکسیژنه یکی از مواد اولیه شیمیایی صنایع نساجی ، کاغذسازی ، کشاورزی و دارویی می باشد.

و در تولید بسیاری از محصولات مرتبط کاربرد دارد. از این رو شرکت آب اکسیژنه ایران انبار و شعبات خود را در سطح کشور به صورت گسترده دایر نموده است. تا خریداران و صنایع بزرگ کشور بتوانند به راحتی محصول مورد نیاز خود را تهیه نمایند. یکی از مهم‌ترین دلایل افزایش 14 درصدی محصولات تولیدی از آب اکسیژنه ، می‌تواند همکاری مستمر شرکت آب اکسیژنه ایران با کارخانجات پاشای ترکیه و کلر پارس باشد.

زیرا این مجموعه به ‌دلیل داشتن زیرساخت‌ های لازم جهت تأمین و عرضه انواع آب اکسیژنه این محصول را به‌ صورت مستمر و بدون واسطه به دست خریداران می ‌رساند. و کارخانجات تولید کننده‌ و صنایع مربوطه می توانند مواد اولیه مورد نیاز خود را از این مجموعه تهیه کرده و اقدام به افزایش محصولات تولیدی از آب ‌اکسیژنه نمایند.

 

عوامل افزایش 14 درصدی محصولات تولیدی از آب اکسیژنه

در این بخش از مطلب به بررسی عوامل افزایش 14 درصدی محصولات تولیدی از آب اکسیژنه پرداخته خواهد شد. شرکت آب اکسیژنه ایران با توجه به اهمیت آب اکسیژنه و جهت جلوگیری از کمبود این محصول در بازار ، آن را به صورت مداوم تامین و عرضه می نماید. و با ایجاد امکانات گسترده حمل و نقلی و داشتن انبارهای متعدد در سطح کشور از جمله تهران و تبریز باعث دسترسی راحت خریداران و مصرف کنندگان برای خرید این محصول شده است.

صنایع مربوطه با تهیه مواد اولیه خود از این شرکت می توانند. اقدام به افزایش 14 درصدی محصولات تولیدی از آب اکسیژنه نمایند. این شرکت تمامی امکانات را جهت سهولت در خرید مواد اولیه برای کارخانجات و تولیدکننده ها فراهم نموده است. تا بتوانند ظرفیت خطوط تولید خود را افزایش داده و به طبع آن باعث افزایش 14 درصدی محصولات تولیدی از آب اکسیژنه شوند.

آب اکسیژنه به عنوان ماده اولیه صنعتی ، جهت مصرف تولید کنندگان می بایست به صورت مداوم تهیه و تامین شود. تا خطوط تولید این کارخانجات دچار مشکل نشده و بتوانند ظرفیت تولید محصولات مرتبط را افزایش دهند. شرکت آب اکسیژنه ایران به‌ دلیل تهیه مستمر و مداوم آب اکسیژنه برای صنایع مرتبط و خریداران محترم به یکی از پیشگامان در این زمینه تبدیل شده ‌است.

البته همکاری کارخانجات تولید کننده آب اکسیژنه هم جهت افزایش 14 درصدی محصولات تولیدی ضروری می‌باشد. شرکت های پاشای ترکیه و کلر پارس جهت تحقق افزایش 14 درصدی محصولات تولیدی ، ظرفیت خطوط تولید آب اکسیژنه را افزایش خواهند داد. تا بتوانند با افزایش تولید این محصول ، در افزایش میزان محصولات تولیدی از آب اکسیژنه اقدام نمایند.

 

 

افزایش 14 درصدی <yoastmark class=

 

 

انواع آب اکسیژنه قابل عرضه توسط شرکت آب اکسیژنه ایران

 

انواع

آب اکسیژنه

قابل عرضه توسط

شرکت

آب اکسیژنه ایران

ترکیه

( پاشا )

 صنعتی پاشا

خوراکی پاشا

آب اکسیژنه 50 درصد صنعتی پاشا

ایرانی

آب اکسیژنه صنعتی ایرانی

 

 

تاثیر افزایش 14 درصدی محصولات تولیدی بر شاخص تولید داخلی

در این قسمت پیامدهای افزایش 14 درصدی محصولات تولیدی از آب اکسیژنه بر شاخص تولید داخلی مورد بررسی قرار می گیرد. همان گونه که در مطالب قبلی اشاره کردیم. آب اکسیژنه جزو مواد اولیه و مهم صنایع مربوطهمی باشد. لذا جهت افزایش 14 درصدی محصولات تولیدی  ، می بایست کارخانجات تولید کننده این محصول ، میزان تولیدات خود را افزایش دهند.

تا نتیجه دلخواه در راستای افزایش ظرفیت تولید محصولات مرتبط حاصل گردد. آب اکسیژنه به عنوان ماده اولیه اصلی ، نقش بسیار مهمی در تولید فرآورده های مرتبط دارد. پس افزایش تولید این محصول ، بر رشد محصولات تولیدی تاثیر افزایشی داشته و بر رشد شاخص اقتصادی کشور نیز تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. بر اساس تحقیقات و داده های آماری که موجود هستند. هر چقدر میزان تولید و عرضه این محصول ، توسط کارخانجات تولیدکننده بالا رود.

به طبع آن مواد اولیه مورد نیاز کارخانجات و صنایع به راحتی و به صورت مستمر در دسترسشان قرار می گیرد. و میزان تولید فرآورده های مرتبط با آب اکسیژنه افزایش خواهد داشت. پس با بالا رفتن میزان تولید این محصول، شاهد افزایش 14 درصدی محصولات تولیدی خواهیم بود. و این چرخه بر متعادل شدن قیمت محصولات نیز تاثیر مثبتی خواهد داشت.

در شش ماه گذشته تقاضا برای خرید محصولات مرتبط با آب اکسیژنه در بازار رو به افزایش بوده است. و به دنبال آن شاهد افزایش قیمت این محصولات خواهیم بود. کارخانجات و تولیدکننده های آب اکسیژنه به دلیل افزایش تقاضا برای خرید این محصول برنامه های ویژه ای را برای افزایش ظرفیت خطوط تولید خود در نظر دارند.

 

 

منبع: https://fa.wikipedia.org/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *