اخبار

کاهش 40 درصدی تولید آب اکسیژنه در زمستان

کاهش 40 درصدی تولید آب اکسیژنه در زمستان

کاهش 40 درصدی تولید آب اکسیژنه در زمستان

مقدمه

در این مقاله دلایل کاهش 40 درصدی تولید آب اکسیژنه در زمستان را بررسی خواهیم کرد. شرکت آب اکسیژنه ایران یکی از شرکت های شناخته شده فروش آب اکسیژنه صنعتی و خوراکی می باشد. که با دارا بودن سابقه ای طولانی در زمینه فروش  انواع آب اکسیژنه 35 درصد و 50 درصد ، نمایندگی فروش آب اکسیژنه ایرانی و ترکیه را کسب کرده و اقدام به عرضه این محصول نموده است.

شرکت آب اکسیژنه ایران با دایر نمودن چندین شعبه در سراسر کشور به ویژه شهرهای تهران و تبریز ، انواع آب اکسیژنه ایرانی و ترکیه را به صورت عمده و خرده و با نازلترین قیمت موجود در بازار با همکاری شرکت کربنات ایران در اختیار مشریان قرار می دهد. شما خریداران و مصرف کنندگان محترم نیز می توانید جهت کسب اطلاعات و دریافت مشاوره های لازم با واحد فروش آب اکسیژنه تماس حاصل فرمایید.

اکنون می خواهیم به بررسی دلایل کاهش تولید آب اکسیژنه در زمستان بپردازیم. عوامل بسیاری در کاهش تولید آب اکسیژنه در زمستان تاثیر گذار هستند. که از جمله آن ها می توان به افزایش تقاضا ، رشد مصرف ، کاهش میزان تولید ، کاهش عرضه اشاره نمود. در حالت کلی با نزدیک شدن فصل زمستان و کاهش دمای هوا ، شاهد میزان تولید و عرضه آب اکسیژنه در بازار خواهیم بود.

مقدار کاهش تولید و عرضه نیز به قدری می باشد. که شاهد تاثیرات نامطلوب آن در بازار خواهیم بود. به بیان دیگر علت اصلی کاهش 40 درصدی تولید آب اکسیژنه در زمستان ، کاهش میزان تامین مواد اولیه برای تولید آب اکسیژنه می باشد. به عنوان مثال با برودت هوا و افت دما ، تامین سوخت کارخانجات تولید کننده آب اکسیژنه با مشکل مواجه شده و به طبع آن روند تولید این محصول نیز دچار اختلالاتی خواهد شد.

 

کاهش 40 درصدی تولید آب اکسیژنه در زمستان

کاهش 40 درصدی تولید آب اکسیژنه در زمستان

دلایل مهم کاهش 40 درصدی تولید آب اکسیژنه در زمستان

حال که به بررسی دلایل مهم کاهش 40 درصدی تولید آب اکسیژنه در زمستان می پردازیم. باید یادآور شویم که دلایل بسیاری در روند کاهشی تولید تاثیر گذار می باشند. که هر یک از آن ها به نوبه خود مورد بررسی قرار خواهند گرفت. عمده ترین علت کاهش تولید این محصول از سمت کارخانجات تولید کننده آب اکسیژنه ، کمبود سوخت و انرژی در فصل سرما می باشد.

از اواخر فصل پاییز و همزمان با افت درجه هوا ، مصرف گاز روندی صعودی را شاهد خواهد بود. به شکلی که دیگر تامین همزمان سوخت برای گرمایش و کارخانجات امکان پذیر نخواهد بود. زیرا تجهیزات تامین سوخت و زیرساخت های مرتبط ، توانایی تامین این حجم از مصرف را برای مصرف کنندگان دارا نمی باشد. لذا شبکه تامین گاز کشور با مشکلات اساسی روبرو شده و تامین همزمان گاز کارخانجات و سیستم های گرمایشی دچار اختلالات وسیعی خواهد شد.

با توجه به این که از سال های گذشته شاهد کاهش تولید آب اکسیژنه در زمستان و بروز چنین مشکلاتی در فصول سرد سال می باشیم. و تاسیسات تامین سوخت کشور نیز با فرسودگی و اصطحلاک مواجه می باشند. در حال حاضر راهکاری بجز کاهش سوخت کارخانجات و واحدهای تولیدی در دسترس نمی باشد. و اولویت با تامین سوخت سیستم های گرمایشی می باشد.

بنابر این دولت با اتخاذ تدابیر ویژه ای اقدام به کاهش میزان سوخت مصرفی کارخانجات و تولید کننده ها خواهد نمود. تا چرخه تامین گاز مصارف خانگی و گرمایشی متوقف نگردد. با این اقدام در اولین مرحله شاهد کاهش تولید آب اکسیژنه در زمستان خواهیم بود.

البته ناگفته نماند که عوامل دیگری نیز مانند عدم عرضه توسط فروشندگان ، افزایش تولید محصولات مرتبط با آب اکسیژنه ، افزایش تقاض برای خرید در کنار کاهش  تولید آب اکسیژنه در زمستان باعث کمبود این محصول در بازار خواهند شد.

 

انواع آب اکسیژنه قابل عرضه توسط شرکت آب اکسیژنه ایران

 

انواع

آب اکسیژنه

قابل عرضه توسط

شرکت

آب اکسیژنه ایران

ترکیه

( پاشا )

 صنعتی پاشا

خوراکی پاشا

آب اکسیژنه 50 درصد صنعتی پاشا

ایرانی

آب اکسیژنه صنعتی ایرانی

 

اثرات کاهش 40 درصدی تولید آب اکسیژنه در زمستان

با توجه به این موضوع که آب اکسیژنه به عنوان یک ماده اولیه در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. کاهش 40 درصدی تولید آب اکسیژنه در زمستان تاثیرات گسرده ای در روند تولید سایر محصولات مرتبط بر جای خواهد گذاشت. و روند تولید کارخانجات و تولیدی ها با کمبود شدید مواد اولیه مواجه خواهند شد. و کمبود مواد اولیه موجب خواهد شد تا کارخانجات از ذخایر مواد اولیه موجود در انبارهای خود استفاده نمایند. که این فرآیند هم مدت زیادی به طول نخواهد انجامید. و با اتمام دخایر انبار ، خطوط تولید تا تامین مجدد مواد اولیه دچار تعطیلی موقتی خواهند شد.

همچنین با کاهش 40 درصدی تولید آب اکسیژنه در زمستان ، تامین و عرضه این محصول به طور محسوسی در بازار دچار کاهش خواهد شد. و با همزمان با افزایش تقاضا جهت خرید آب اکسیژنه و کاهش فروش آن ، قیمت این محصول به صورت طبیعی در بازار دچار افزایش خواهد شد. البته سودجویی برخی افراد نیز در این افزایش قیمت بی تاثیر نمی باشد. لذا شرکت آب اکسیژنه ایران به عنوان بزرگترین تامین کننده این محصول ، انواع آب اکسیژنه را در انبارهای خود موجود می نماید.

تا تولید کنندگان و مصرف کنندگان بتوانند مواد اولیه مورد نیاز خود را در تمامی مقاطع زمانی به صورت مستمر از این شرکت تهیه نمایند. البته ناگفته نماند که روند کاهش تولید آب اکسیژنه در زمستان و افزایش قیمت این محصول به صورت گذرا بوده و با عبور از شرایط بحرانی پیش آمده ، شرایط تولید کارخانجات تولید کننده آب اکسیژنه به روال قبلی خود برگشته و موضوع کاهش 40 درصدی تولید آب اکسیژنه در زمستان به صورت  کامل رفع خواهد شد.

 

منبع:  https://fa.wikipedia.org/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *